espsko Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bare for å klare opp i situasjonen rundt Max My Ride: Det stemmer at bilen ble hentet hos Eyecandy Racing før jul og kjørt til montering og lakkering. Det er vel ingen overraskelse at mange i denne bransjen bruker litt (...) lenger tid enn planlagt, men bilen er forlengst levert tilbake til en strålende fornøyd eier, som ikke har brukt én krone fra egen lomme. Arbeid og materialer er vel verdt omtrent 150.000 om alt skulle gjøres til vanlig pris, og full reportasje kommer selvfølgelig i Max Power om ikke lenge. Og til de som lurer: Nei, det blir ingen ny Max My Ride-konkurranse i år, men om vi finner en samarbeidspartner som kan stå for bygging vil vi vurdere å avholde en ny konkurranse i 2007. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 aldri ledd så mye av en trådd i hele min levetid jeg :P Sier Prosjekt Turbo jeg ;) deit:Tror vi bygger best selv jeg Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Må bare si dette: De er syke de bilene som kommer på de programmene. Før de blir stylet ser de ikke ut. De mangler dører og er nesten knekt på midten og sånt. Det er ikke no EU kontroll i Amerika vettu.. Der har du lov og kjøre rundt med hva som helst... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg