Gå til innhold

classic eller 90 fangere??

Ranger emnet


G.T.I

Anbefalte innlegg

Audifanatic: Tar jeg feil hvis jeg har sett bilen din i oslo for noen dager siden?

På st. hanshaugen. Grå 5dørs, gamle fangere, go' senk og felgene på avtar'en din? sikkert fler med nokså lik bil, men man må jo bare høre.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Audifanatic: Tar jeg feil hvis jeg har sett bilen din i oslo for noen dager siden?

På st. hanshaugen. Grå 5dørs, gamle fangere, go' senk og felgene på avtar'en din? sikkert fler med nokså lik bil, men man må jo bare høre.

 

hehe. Det hørtes ut som min bil. Er nok min da jeg jobber på St.Hanshaugen akkurat nå. driver å bygger kontorer for OAS. Har nettopp levert over 2 nye blokker til de, så nå blir jammen meg nytt kontorlokale også.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Det hørtes ut som min bil. Er nok min da jeg jobber på St.Hanshaugen akkurat nå. driver å bygger kontorer for OAS. Har nettopp levert over 2 nye blokker til de, så nå blir jammen meg nytt kontorlokale også.

 

Måtte bare stoppe opp og titte på bilen din :). (bare se, ikke røre).

den er kool. Møter vel på den/deg igjen.

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen av dere kjøpt for eksempel felger fra tyskland eller liknende? finner mye bra, men føler det er litt cheesy og snakke tysk(noe jeg ikke kan) og betale for noe man regner med at men får, men kanskje ikke kommer. tenker også på oppgitt standard på felgene. kan det holde til forventningene? Jeg vet jo selvfølgelig at det er ett sjansespill. :).

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen av dere kjøpt for eksempel felger fra tyskland eller liknende? finner mye bra, men føler det er litt cheesy og snakke tysk(noe jeg ikke kan) og betale for noe man regner med at men får, men kanskje ikke kommer. tenker også på oppgitt standard på felgene. kan det holde til forventningene? Jeg vet jo selvfølgelig at det er ett sjansespill. :).

 

 

 

kjøpte mine felger fra http://www.daekimporten.dk Han selger masse tyske felger til grei pris. Er så klart litt billigere i tyskland, spesielt hvis man henter de selv. Har i alle fall ikke noe å utsette på daekimporten.dk. Husk toll og frakt kommer i tillegg.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke dumt. takk! det går vel opp i opp når det gjelder pris med frakt fra tyskland. skal sjekke det ut. skal jo til danmark en ukes tid om ikke lenge og feriepengene dunka nettopp inn på kontoen gitt :)

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke dumt. takk! det går vel opp i opp når det gjelder pris med frakt fra tyskland. skal sjekke det ut. skal jo til danmark en ukes tid om ikke lenge og feriepengene dunka nettopp inn på kontoen gitt :)

 

Er verdt å sjekke ut litt på den siden hans, er mye fete tysker felger der. Du kan jo også sjekke ut http://www.dubmeister.co.uk de har veldig mye fete felger, men de sender fra England, har personlig ingen erfaring med de, men virker som de er veldig store på Tyske felger i England, er alltids reklame for de i forskjellige Engelske VW blader.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er verdt å sjekke ut litt på den siden hans, er mye fete tysker felger der. Du kan jo også sjekke ut http://www.dubmeister.co.uk de har veldig mye fete felger, men de sender fra England, har personlig ingen erfaring med de, men virker som de er veldig store på Tyske felger i England, er alltids reklame for de i forskjellige Engelske VW blader.

 

ein på vacn forumet kjøpte derfra. tok ca 1mnd så var felga hos han. var vist super service heile tida og var heller ikkje så dyr frakt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du nevner det =). Det er helt konge og vite på forhånd at servicen er bra. trengs det når det er så lang vei. men jeg ser at prisene med dekk ikke er så ille.. det eneste som er litt teit er at man ikke får sett hvordan bilen er med felgene og inpresset før man kjøper. kan sikkert finne ut hva som passer akkurat ;).

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du nevner det =). Det er helt konge og vite på forhånd at servicen er bra. trengs det når det er så lang vei. men jeg ser at prisene med dekk ikke er så ille.. det eneste som er litt teit er at man ikke får sett hvordan bilen er med felgene og inpresset før man kjøper. kan sikkert finne ut hva som passer akkurat ;).

 

Bare å forhøre seg med folk om hva som passer, angående hva som kler bilen, så kan man prøve ut enkelte felger osv på www.dubmodder.com

 

kan i alle fall fortelle deg med engang at 8x15 et25 ikke passer på golf II uten spacere (da med coilovers, som har mindre fjørskål enn senkesett) skulle gjerne hatt ET.15. angående slike felg dimensjoner på Golf/jetta så ligger det endel informasjon på VACN sitt forum. Hvis du ikke er medlem der så burde man melde seg inn, eller så kan jeg alltids hjelpe til med å søke der og se hva jeg finner ut.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips og idè'er til hva du kan gjøre:

 

- Små fangere med chromelist, samt en GTi leppe, eventuelt en kvakk kvakk leppe (duckbill)

 

- Westmorelandfront (om du har tid og penger til å oppdrive en), eventuelt en Golf grill med 2/4 lykter med chrome ramme rundt.

 

- Små og breie felger med et bra innpress:) Altså, minimum ET25, ikke smalere enn 8", og ikke større enn 16".

 

BBS RS

 

BBS_RS.jpg

 

BBS RM

 

BBSrm15x6-5et33top.jpg

 

Schmidt TH line

 

schmidt-th-15-gr.jpg

 

ATS Cup

 

CUPgr.jpg

 

ATS Classic

 

CLASSICgr.jpg

 

Bredda stålfelger Golf 3/Passat (her vist på en 1'er Golf)

 

83_bunny_golf1_oetinger_4.jpg

 

- Chromma dørhåndtak

 

- Chromma takgrind med kofferter :D

 

- Originale eller helrøde baklykter (alt rødt utenom ryggelyset)

 

- Chrome lister rundt vinduene

 

- Og om du vil være ekstra sær, så slenger du på en gangstercaps

 

Pluss mye mer, men husker ikke alt:op

 

Kanskje litt mye chrome for noen, men jeg mener at man burde ha "litt" chrome om man skal ta old school stilen helt ut:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir mye av det du har ramsa opp :). prøver nå og få tak i de fleste delene i løpet av sommeren. har lyst på 16v leppa som ble levert før 1990 og jeg vil i første omgang prøve meg med bbs rs felger. nå er alt det nye mørke skinninteriøret i bilen, men mangler noen dørsider :shake . Pøver og få av de gamle fangerne, men det er lite stas uten noen nye og sette på.. Fikk tilbud om en grei omlakkering også her om dagen, så jeg må finne den rette fargen :) Ellers går det fremover med bygginga.. nytt verktøy og greier. nei det her blir bra :)

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

 

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår