Skeptisk Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei, Planlegger å installere bilstereo i bilen min om ikke så altfor lenge, men.. jeg har null peiling på hvordan jeg skal gjøre det! Er dette noe verksteder kan gjøre for en liten sum, eller hvor mye kreves det for å gjøre det selv? Noen som har en liten "guide" ? Takk på forhånd :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 begynn med å lese trådene som er satt som sticky under bilstereokategorien du :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ta deg tid til å lese eldre poster her på forumet. Er mange som har spurt om lignende ting før deg. Ellers så kan jo du også fortelle hva du planlegger å ha i bilen din og ca budsjett. sÅ FÅR DU KANSKJE NOEN GODE TILBUD. Også hvis du sier hvor du bor i landet så kan folk evt tipse om hvor det går ann å få montert. Men kan jo nevne at feks i bergen ligger timeprisen til bilradiospesialisten på ca 500kr timen og det går fort 3-4 timer selv med enkle instalasjoner... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 du har sikkert noen kammerater eller bekjente som kan hjelpe deg? eller bekjente av bekjente som gjør det for en liten sum? isåfall har jeg et godt tips: FØLG NØYE MED NÅR DU SER PÅ.... så har du det til neste gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hadde gjerne vært en ide å fortelle hvor du bor hvis du forventer råd og tips om installasjoner. Ikke alle tar samme timepris som bilradiospesialisten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hadde gjerne vært en ide å fortelle hvor du bor hvis du forventer råd og tips om installasjoner.Ikke alle tar samme timepris som bilradiospesialisten Det er nok mange rundtom i landet som trør til med tips på montering, dersom du spør. Det er en del feller å "gå" i så det er greit å ha en litt erfaren installatør med på laget. Jeg kan ikke motta PM men skriv her så kan jeg også komme med tips. Hvor i landet holder du til? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk for svar! Bor i Oslo, begynner med å lese stickyene ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ta deg tid til å lese eldre poster her på forumet. Er mange som har spurt om lignende ting før deg. Ellers så kan jo du også fortelle hva du planlegger å ha i bilen din og ca budsjett. sÅ FÅR DU KANSKJE NOEN GODE TILBUD. Også hvis du sier hvor du bor i landet så kan folk evt tipse om hvor det går ann å få montert. Men kan jo nevne at feks i bergen ligger timeprisen til bilradiospesialisten på ca 500kr timen og det går fort 3-4 timer selv med enkle instalasjoner... Gode tilbud tviler jeg ikke på at folk har, men selv om jeg hadde fått et topp oppsett til 6000 hadde jeg ikke hatt sjans til å installere greiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Dette får du sikkert en grei deal på dersom du tar det der du handler anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takk for svar! Bor i Oslo, begynner med å lese stickyene ja ;) "Naboer" vi da...happyhappy Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Du kan jo kjøpe denne --->http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=487&iItemId=100720 Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeptisk Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tror jeg går til innkjøp av den boka ja - takk for tipset ;) Naboer med alle i Oslo ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg