CorraDon Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Oi, såpass, var ganske lik ja! Har dessverre ikke fått sjekket noe mer på de eller tatt fler bilder, men skal nok få ordnet dette før jeg forsvinner opp til trondheim en liten tur... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 1500.- :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bud mottat. Tenkt noe på hvordan du skal få felgene? Frakt? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hm, godt spørsmål.. cargo på fly kanskje? eller er det veldig dyrt? ingen som har noen gode tips om frakt? :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hmm, har ingen gode tips til frakt dessverre, men vil tro flyfrakt er ganske dyrt. Kommer forresten fler bilder snart, må bare få lagt de inn på pc'n... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bud: 2000 Jeg kan hente selv, om de er på lillestrøm. :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 jeg står på mitt at det er AEZ :P Bilde av felgen jeg har: Må innrømme at du hadde helt korrekt! Sjekket inni felgen nå,å der sto de AEX Simas. Her er fler bilder av felgene: Dette er det styggeste hakket, men er ikke så ille som det ser ut som på bildet, pga møkk i kanten osv.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bud: 2000 Jeg kan hente selv, om de er på lillestrøm. :) Bud mottat. De er i Lillestrøm ja! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Førstemann med 2000,- får de!;) Ring på 95003888 om det skulle være interessant. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 klarlakken er vel ett problem på disse, er slikt på mine og... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Da er de solgt! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg