Hassa Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Igår så møtte jeg på 5 eller 6 biler som kjørte etter hverandre gjennom skogen like ved rudskogen på vei mot retning sarpsborg/fredrikstad. Alle var blod stylede, og de kom litt fort så jeg fikk ikke med meg alle.. Husker at det var en orange saab 9-3 med chrome felger og 3-4 Bmw E46. Den ene bimmern var Orange med svart/carbon panser(har sett den i noen blader før).Den andre bmwen hadde en tøff gul farge som skinnte godt i sola.. Vet det er litt lite med info om bilene, men de som har sett de, vet nok hva jeg snakker om..for alle så helt klare ut for en utstilling eller noe..ett par av dem så veldig bredda ut. Takk til dere som kommer med info og bilder =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 denne saaben ble nylig spotta av en annen en vel ? den er vel eid av en billakkerer eller noe.. oransje med sølvstripe + airbrush på sida tror jeg ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120942 Denne Saab'en? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120942Denne Saab'en? Ja den saaben der ja! Men det var først og fremst bimmerene som var tøffe! Alle kunne sklidd rett inn på hvilken som helst utstilling! her har vi den ene: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1115284&username= Har noen andre noen flere bilder? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1116127&username= her ja...gikk over autodb.no nå, og her kommer de opp en etter en :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 De er bygd av automote.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 da snakker vi drømmejobb :) syns kanskje det var vel mye plastikk, men må vel bare innse at showbiler skal se sånn ut.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tøfft å se på når de kom en etter en ihvertfall! Var ikke alle som var fra automote, for det var ett par andre som ikke ligger på nettsiden demmes ihvertfall, som var minst like tøffe som demmes bimmere =) Tenkte jeg skulle snu og kjøre etter, men jeg var allerede litt for sen til jobben så da droppet jeg det.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 den gule å gråe automote bmwn er det en her i verdal som har,å han så jeg idag,sikkert lånt bort bilen da,eller så er den solgt igjen Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Tror det gutta er på vei til Danmark jeg. Tror dem skal på Danmarks raskeste bil eller no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tror det gutta er på vei til Danmark jeg. Tror dem skal på Danmarks raskeste bil eller no.. Stemmer nok det ja, Nettopp tilbake derfra nå. Sinnsykt moro Vi var nok ikke 3-4 Beemere nei, 1 Saab, 1 Audi TTQ, 1 E46-Widebody, 1 Citroen Xsara VTS og 1 BMW 523 AC Schnitzer. Ingen av beemerne kommer fra Automote. Bilder kommer med en gang jeg har fått sovet litt Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Venter spent på bilder av den BMW 523'n med AC Schnitzer pakke! :) Er dette en importbil? Såvidt meg bekjent er min den eneste i landet som er kjøpt ny i Norge og samtidig har full AC Schnitzer optikk. Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1116127&username=her ja...gikk over autodb.no nå, og her kommer de opp en etter en :D ganske godt gjort gjennkjenne to biler, som faktisk ikke var der engang:P Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 tror nok vi hadde bra fart hvis du forvekslet disse bilene ja. men fint å høre at det så tøfft ut der vi kom kjørende. og takk for at du så rett av saab'en min da, og ikke forvekslet den med en BMW. bilder av bilene kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Venter spent på bilder av den BMW 523'n med AC Schnitzer pakke! :) Er dette en importbil? Såvidt meg bekjent er min den eneste i landet som er kjøpt ny i Norge og samtidig har full AC Schnitzer optikk. lå ikke den ute til salg på autodb\finn.no for en stund tilbake ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg