Shalabert Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ny pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ny pris er? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ny pris er 60.000... Bremseklossene er byttet. DVD-spilleren er defekt, så byttes til en som virker før salg. Den "defekte" kan følge med, koster vel ikke mye å fikse. K&N filter følger med, eller monteres etter ønske. 12" flipdown dvd-skjerm kan også følge med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 okei, åssen er bilen i lakken? noe rust? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Eneste rust som er på den er en liten flekk i hjulbuen bak til venstre. Hele høyre side er lakkert i vinter, så der er den helt strøken. På venstresiden er den også veldig bra. Husker jeg riktig ble den hellakkert for 2-4 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Eneste rust som er på den er en liten flekk i hjulbuen bak til venstre. Hele høyre side er lakkert i vinter, så der er den helt strøken. På venstresiden er den også veldig bra. Husker jeg riktig ble den hellakkert for 2-4 år siden. okei, er det noen fargeforskjeller? da den ble hellakkert for noen år siden? var det noen bulker? skader? osv.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ingen fargeforskjeller nei... Det vet jeg ikke, var ikke jeg som eide den da. Den ble skadet på høyresiden i vinter, derfor den er nylakkert. Ellers er den 99% fri for skader og bulker nå. En så å si usynlig en bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 60.000, 55.000 uten stereo. Pris kan muligens senkes en smule ved hurtig avgjørelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 60.000, 55.000 uten stereo. Pris kan muligens senkes en smule ved hurtig avgjørelse! du har vel ingen flere bilder å legge ut av den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ingen nye bilder. Skal se om jeg får tatt noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ingen nye bilder. Skal se om jeg får tatt noen... det hadde vært fint :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 nye bilder kommer i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg