Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 . Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 . Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 eller sysselmannens offisielle... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Grættis, ju løkky bastard! Men hvorfor er det svart/gule skilter? Er det en Longyearbyene ting liksom, eller? ;P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 .......En ting til: Hva om en ønsker/må flytte tilbake til norge, hva skjer med bilen da? Er vel ikke det enklest å få solgt bilen på svalbard kansje? Får ikke en tatt med bilen til norge uansett??? Hvor lenge kan du ha den i norge med ferie løyve da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by pondus .......En ting til: Hva om en ønsker/må flytte tilbake til norge, hva skjer med bilen da? Er vel ikke det enklest å få solgt bilen på svalbard kansje? Får ikke en tatt med bilen til norge uansett??? Hvor lenge kan du ha den i norge med ferie løyve da?? Tar med bilen til Norge.Må nok betale endel i avgift men den skrives ned med x-antall % hvert år. Har dessuten allerede kjøpere til bilen hvis jeg skulle selge den :-) Kan søke om max 3 mnd kjøretillatelse hvert år. Kelon. Svart/gule skilter er for Svalbard. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Følger etter en Willy`s kriger :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Jeg vil også ha...:( Men du har den bilen og 50 mil m vei og kjøre på om jeg forsto det rett?? Det blir jo som og ha en speedbåt i hagedammen d.... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Granada3.0GL sUBARUMOTORANAE TÅLER Å BLI DRATT LANGT, dro legacy´n tepappa te turtalllsperra(rusing) på kall motor, tåler mer juling enn godt innkjørt pinto iallefall Får håpe subaru motorer tåler litt turtal ja, for det er jo kun mellom 6250 og 6500 rpm det skjer noe på de. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by ElectronicMix Jeg vil også ha...:( Men du har den bilen og 50 mil m vei og kjøre på om jeg forsto det rett?? Det blir jo som og ha en speedbåt i hagedammen d.... 50 MIL!!! Nå tar du godt i.Er bare 4,5 mil (firekommafem) med kjørbar vei her :-) Hagebåtforeningen er jo den største båtforeningen i Norge så jeg føler meg ikke så utafor :-) Dessuten, er en entusiast så skal ikke bostedet være noe hinder for hvilken bil jeg vil ha. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Viking067 50 MIL!!! Nå tar du godt i.Er bare 4,5 mil (firekommafem) med kjørbar vei her :-) Hagebåtforeningen er jo den største båtforeningen i Norge så jeg føler meg ikke så utafor :-) Dessuten, er en entusiast så skal ikke bostedet være noe hinder for hvilken bil jeg vil ha. Mesteparten av den veien er vel fra flyplassen, til byen og til sykehuset og inne i byen? Var vel kanskje litt opp til museet oppiborti der, men kan ikke huske at det var stort mer.. ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by El-LoCo Mesteparten av den veien er vel fra flyplassen, til byen og til sykehuset og inne i byen? Var vel kanskje litt opp til museet oppiborti der, men kan ikke huske at det var stort mer.. ;) Går vei fra flyplassen, gjennom hele byen og til toppen av gruve-7 fjellet. Byen - gruve 7 er uasfaltert.Det er også veien fra flyplassen og til Bjørndalen.Resten har asfalt :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by Xenon Kan ikke akkurat si at du imponerer ved å fortelle at du banka turtallssperra på en kald motor... Skryter ikke akkurat av det, men forteller på denne måten at subaru-motorane tåler det, har ikke er faring med turbomotorene, men 1,8 har greitt drag hele veien og våkner ved 4500 ca. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Kul bil, selv om jeg syns Lancer'n er kulere:D:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg