MichaelB Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei! Skal montere et "Green Cotton filter" (*Maximum airflow-sak) i min Ascona c 1.8i. En kompis av meg sa jeg sannsynligvis måtte justere bensininntaket på bilen da dette er et åpent luftfilter og motoren får mye mer luft, eller noe slikt..(Jeg har originalt luftfilter i bilen nå) Mens andre har sagt at dette ikke er nødvendig... Har ikke peiling.. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Motoren trekker akkurat så mye luft som den trenger, så tror ikke du trenger å tenke over dette nei :wonder :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ascona med sprut har vel lmm også? Bare smell det på og tut og kjør det... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelB Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ser at jeg trenger en overgang fra den originale luftinntaksboksen før jeg kan skru på filteret. Var noe elektronikk som var på den boksen :p prøvde å montere det rett på luftslangen men ville ikke starte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 luftmengdemålern ;) skal rett på der, hvis den ikke starter så sjekk at du ikke har løsna noe ledninger på lmm...? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg