Figgi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg så denne da jeg kjørte meg en tur med mopeden min i dag. vet hvor eieren bor, så jeg kan skaffe bilde til i morgen/senere i kveld. men, er det noe spesielt med denne bilen som ikke de "vanlige" bilene har. så jo helt lik ut som de andre "dagligsliter typene" Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan du beskrive litt om den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 det fins ikke en bil som heter det iallefall. btw; det heter Mercedes, ikke Merchedes. Mercedes LR 2000 eksisterer iallefall ikke, google er din venn:) Det er noe emblemer han har fått tak i selv isåfall. Hvis den ser dønn original ut, kan jeg neppe tro han har gjort noe under panseret heller.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg