Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Som det står i topic.. Noen i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Som det står i topic.. Noen i norge? autospar.no kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 NBS og Ausospar har ihvertfall. Vet ikke hva slags merke NBS fører, men Autospar har vel JOM, noe som du burde holde deg langt unna:) Såklart, du kan jo være en av de heldige, men får fort dugg i seg osv. Edit: Post nr 900;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 NBS og Ausospar har ihvertfall. Vet ikke hva slags merke NBS fører, men Autospar har vel JOM, noe som du burde holde deg langt unna:) Såklart, du kan jo være en av de heldige, men får fort dugg i seg osv. Edit: Post nr 900;) jeg kjøpte FK lykter fra autospar.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 NBS fører FK de og. FK er jo et ok merke det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva er nbs?? har di nett side? Autospar hadde sånne jeg vill ha.. men produsenten er JOM, som du rådet til å ikke kjøpe.. Det sto: Hovedlykt, Klarglass, SealedBeam, med sort kryss, Leveres i sett h/v Leveres i sett h/v, betyr det at jeg skal bare bestille 1stk?? så da blir det 2 for 699? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva er nbs?? har di nett side? Autospar hadde sånne jeg vill ha.. men produsenten er JOM, som du rådet til å ikke kjøpe.. Det sto: Hovedlykt, Klarglass, SealedBeam, med sort kryss, Leveres i sett h/v Leveres i sett h/v, betyr det at jeg skal bare bestille 1stk?? så da blir det 2 for 699? http://www.norskbildelsenter.no Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Leveres i sett h/v, betyr det at jeg skal bare bestille 1stk?? så da blir det 2 for 699? Betyr at den leveres som sett med høyre og venstre lykt sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 så jeg skriver 1 på antall? (skjønte ikke helt den:/ :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 så jeg skriver 1 på antall? (skjønte ikke helt den:/ :P) Etter det jeg har skjønt, ja. 1 = Ett sett, ikke én lykt.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg