MUNKORAMA Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 her er noe av det eg har liggende. legg inn bud hva dere er intressert i. har skrevet ned hva jeg skal ha for noen ting: fordelerlokk med pluggledninger til alle golf2 unntatt 16v. nye pluggledninger og fordelerlokk. gi bud 2stk kon filtre av merket de selger på torshov bilrekvisita. 150kr stk scirocco innsug. den øverste delen. gi bud saab 900 turbo intercoolerrør gi bud golf3/vento 1.8l bensinpumpe gi bud airbag passasjerside golf3 gi bud original grill golf 4 gi bud originale golf4 lykter med linselys i gi bud intercooler fra audi 1.8t mener jeg gi bud passat 16v speedometer gi bud abs hjerne til golf 2 Fk dempere og H&R fjærer. kun foran. til golf 3 700kr. fjærer så å si ikke brukt, dempere 6mnd gamle tlf:93850083 eller pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mye penger ca for cooleren? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Mye penger ca for cooleren? 500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 2 filtre for 150? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 2 filtre for 150? 150kr stk. 250kr for begge. alle priser er pluss frakt hvis man ikke henter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er den Golf4 grillen crom? Hvor mye for frontlyktene til golf 4? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er den Golf4 grillen crom? Hvor mye for frontlyktene til golf 4? frontlyktene skal jeg ha 800kr for pluss frakt. grillen er bare krom på emblemet. det andre er svart metallic. 1000kr for lykter og grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Sendt Coolern eller? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 cooleren har du fått. bumper denne jeg. har også fuelrail til vw 16v motorer for de som skal bygge om til turbo eller annen innsprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 cooleren har du fått. bumper denne jeg. har også fuelrail til vw 16v motorer for de som skal bygge om til turbo eller annen innsprut har du bilde av fuelrail?? hvor mye skal du eventuelt ha for den? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 har du bilde av fuelrail?? hvor mye skal du eventuelt ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hvor mye skal du har for den da? passer den med s2 innsug eller blir den for lang sånn at den tar borti? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hvor mye skal du har for den da?passer den med s2 innsug eller blir den for lang sånn at den tar borti? brukte den selv på s2 innsug. passer fint og ser ikke ille ut. men fikk en custom rail senere som jeg byttet ut. har ikke noe bilde av den på s2innsug. skal ha 500kr pluss frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 cooleren har du fått. Ja, posta det 15. juni... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Ja, posta det 15. juni... bare sa fra så folk ikke tror jeg er useriøs:assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg