krewiik Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hei er det noen som her godkjent felger dvs 7.5X17 med ET 35 i vognkortet sitt?? her en liten krig med biltilsynet hær... di mener det er over normalt.... noe di ikke mener andre plasser jeg har ringt..... finner ikke imprtør av felgene mine da det er visst kopi av OZ volcano.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Burde vel ikke være noe problem så lenge du ikke har for store dekk? Er vel bare rulleomkretsen som ikke kan forandres mer enn 5% og inpresset 15mm (7,5 på hver side) Hvilke dekk har du på felgen? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Burde vel ikke være noe problem så lenge du ikke har for store dekk?Er vel bare rulleomkretsen som ikke kan forandres mer enn 5% og inpresset 15mm (7,5 på hver side) Hvilke dekk har du på felgen? ja d stemmer det,, er innafor alle de tilatte målene men di er noen 'IDIOTER hær,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja d stemmer det,, er innafor alle de tilatte målene men di er noen 'IDIOTER hær,,, Da er det vel bare å finne frem reglene på papir og spikre det i pannen på de ;) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Da er det vel bare å finne frem reglene på papir og spikre det i pannen på de ;) JA det kan æ lov dæ- di skal få så øran flagre....... må skift bak lyktene å.. di likte ikke sotingen min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja da va dagen der:) der e bilen min godkjent me 7.5X17 med 215/40-17 i vogn kortet:) yess... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 :pics :pics Bilder er et must vet du ;) Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 :pics :pics Bilder er et must vet du ;) hehe,, kan ikkje legge ut bilde:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 siden vi snakker om felger her,er det noen som kan skaffe papirer på felgene mine, det er snakk om 9/16" bak å 7.5/16" fremme...passat stv 93 mod,hørte med en her hjemme,men han bare rista på hodet helpme Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 siden vi snakker om felger her,er det noen som kan skaffe papirer på felgene mine, det er snakk om 9/16" bak å 7.5/16" fremme...passat stv 93 mod,hørte med en her hjemme,men han bare rista på hodet helpme har prøvd å få det godkjent på den forrige bilen,, var brock felger b1 9x16 bak å 7.5 foran.. det fikk jeg ikkje får det skulle vere lik foran å bak... ringte masse rundt, desverre,, DUSTE NORGE!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 ja da va dagen der:) der e bilen min godkjent me 7.5X17 med 215/40-17 i vogn kortet:) yess... tenkte jeg skulle prøve å godkjenne samme dim. som du har på bilen din. men d står i vognkorte at den er godkjent med 205/40-17. får vell til å godkjenne m litt større dimensjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hvordan framdriftmåte brukte du for å få det i vognkortet? hvem hva å hvordan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 er det vanskelig å godkjenne 9.5x14 ET 5 på en Golf 2 ? på tilsynet ? :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg