Hans Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Når jeg svinger med Touaregen så virker det som diff sperra står på full guff, det hakker og hopper veldig. Er jo jeg knapp det står high og low på, den sto på high så jeg tenkte jeg skulle sette den på low. Da jeg begynnte å kjøre sa den bare drive slow... Går det ikke ann å slå den av eller noe? Det er da en stor belastning for drvverket..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ingen som vet eler kjørt sånn bil som kan fortelle meg om det er vanlig...? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ingen som vet eler kjørt sånn bil som kan fortelle meg om det er vanlig...? ring til forhandleren! Grenland auto feks! de har svar til deg garantert Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 sikker på <t ikke knappen betyr høy og lav utveksling da ? for da kobler man vel inn sperra når man velger lavgir ??? har ikke peil, men det var sånn jeg forstod det... eller er det forskjellige grader av å sperre ?!? Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg