The cowboy Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hadde følge med en Rød Ford Mustang i dag! jeg kom fra røyken (hadde hvert på andre siden fjorden!) trodde først det var Ottesen (her på forumet) sin, men når jeg ringte.. så fant jeg ut at det var det ikke! noe som vet noe om denne bilen?? den ser identisk ut med Ottesen sin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Fattern har henta seg en 69 mod Mach 1 i dag,var det en sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Fattern har henta seg en 69 mod Mach 1 i dag,var det en sånn? Tviler på det, ottesen sin er jo en 80-talls mustang... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 var nok ikke en 69 nei! hehe! er som Hans sier, samme som Ottesen sin! en 80 tall utgave! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
79mustang Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hadde følge med en Rød Ford Mustang i dag! jeg kom fra røyken (hadde hvert på andre siden fjorden!)trodde først det var Ottesen (her på forumet) sin, men når jeg ringte.. så fant jeg ut at det var det ikke! noe som vet noe om denne bilen?? den ser identisk ut med Ottesen sin bil! bilen var nok min. åssen bil var det du kjørte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sengeveter :D Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
79mustang Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sengeveter :D look who`s talking :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg kjørte en semi.. hehe :) lå foran deg nedover bakkane mot drammen! du skifta rettning etter brua (ved rundkjøringen der!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
79mustang Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Stemmer det:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 du skakke bortover mot skien med den bilen snart da?? hadde likt å fått en bedre titt på den :) må jo innrømme, er ikke min favorit blandt mustanger.. hehe men det er bare pga fasongen.. ellers er det jo mustang som alle andre.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
79mustang Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tror ikke jeg skal den veien med det første desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har du et bilde du kan laste opp av bilen din 79mustang? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
79mustang Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 den er desverre ikke like strøken fortsatt, men håper den blir det snart igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg