Audikiller Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg selger en hel golf 2 i deler med masse deler Grunnen er at jeg kjøpte meg en ny bil i stedet for og pusse opp den. her er det som er med Dette ligger i pakken som den kom med, har ikke vært brukt. - Nye forskjermer - Nye angel eyes lykter foran - Nye baklykter sorte - Nye sideblinkere og foran sorte - Ny Kam til 8V (trimkam) - Ny emblemfri grill - Pop upp sett til dørene - Ny kam til 8v toppen (trimkam) Bilen er en 1,8 l sport 86 mod. Ellers følger det med alt interiør, Recaro stoler. Bilen er pussa ned og har igjen litt arbeide før den er klar til lakkering, det kan også følge med en nyoverhalt topp mot tillegg i pris. Jeg selger alt sammen for 9.000 kr kan diskuteres. Alt selges samlet. Mail: EspenEgeberg@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bilder taler mer enn 1000 ord Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det veit jeg det gjør, skal stikke bort og ta noen bilder. Men er det noen som er intrissert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har du satt opp prisen nå? Du har jo en tråd fra før om denne hvor du skal ha 8.000,- eller bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja, men følger med pop upp sett til dørene og 8v trimkam. Trimkamen alene koster jo litt over 2000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 okay, skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Selger du deler eller?...hvor mye skal du ha for angel eyes lyktene? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Selger ikke i deler. 9000,- kr... det er billig folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg selger en hel golf 2 i deler med masse deler. Motor`en går, bare du får satt på en topp. Jeg tok av toppen fordi jeg skulle sette på en 8v GTI topp. Men jeg kjøpte meg en ny bil i stedet for og pusse opp den. her er det som er med: - 2stk Nye forskjermer 500kr - Nye angel eyes lykter foran 1500kr - Nye baklykter sorte 600kr - Nye sideblinkere og foran sorte 500kr - Ny emblemfri grill 350kr - Pop upp sett til dørene 1500kr - Ny kam til 8v toppen (trimkam) 2000kr - Panser 500kr - 2 stk 90" dører 2000kr Bilen er en 1,8 l sport 86 mod. Ellers følger det med alt interiør, Recaro stoler. Bilen er pussa ned og har igjen litt arbeide før den er klar til lakkering, det kan også følge med en nyoverhalt topp mot tillegg i pris. Jeg selger alt sammen for 8.000 kr, eller i deler. Mail: EspenEgeberg@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Nå selger jeg den i deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kunne du slengt inn noen bilder av bilen og interiøret og slikt... Gjerne av de andre tingene og. Er prisen for begge skjermene? Originale eller Veng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe, gir deg ikke du Gundersenautoparts... jeg har desverre ikke noe bilder.. og er for begge skjermene. Veit ikke om det er orginale, det er i hvertfall de som ligger på Norskebildelesenter.no 481kr pr.stk Men jeg selger begge for 500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal 9000 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei, kan være interresert i recaro stolene dine. Hvis de er i god stand. Kan du sende meg mail. ronnylorentzen@hotmail.com med bilder. Eller til mob 95750718 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hal 9000: Den ene recaro stolen er veldig slitt på siden, så det er desverre et hull der. Ellers ser de greie ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvordan tilstand er 90" dørene i? Noe rust? Pris? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg