CiLiUs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Begynner å bli mye hester i Saaben din håvard:), spinner på alle 4? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Begynner å bli mye hester i Saaben din håvard:), spinner på alle 4? :) Såvidt jeg vet så spinner ikke løpehjula på motoren engang.............. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det var en spøk da vettu. kablene er skjulte nå. Så smart som jeg er skjønte jeg jo ikke den med det første:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Såvidt jeg vet så spinner ikke løpehjula på motoren engang.............. Jeg har hørt at den spinner jævli godt på olje... stemmer d?:respect Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe.. hvor har det blitt av saaben no håvard? Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 FWD=feil wheel drive No offence :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 huffhuff. saaben er ihvertfall ute på veien igjen nå. om den spinner så jevlig vet jeg ikke da, men som kai sier så tror jeg nok den skal spinne bra på olje. så jeg får prøve og holde meg bak slike gamle audier med olje-lekkasje, så kanskje jeg også får oppleve litt hjulspinn. (forresten jævla fin i lakken den svarte TTQ som går på tiller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 huffhuff. saaben er ihvertfall ute på veien igjen nå. om den spinner så jevlig vet jeg ikke da, men som kai sier så tror jeg nok den skal spinne bra på olje. så jeg får prøve og holde meg bak slike gamle audier med olje-lekkasje, så kanskje jeg også får oppleve litt hjulspinn. (forresten jævla fin i lakken den svarte TTQ som går på tiller) Vilken jævla audi er det som har olje-lekkasje nå da??? Den har jeg ikke sett. Og når det kommer til lakken så kansje han som tok den kan ta din også? Jeg tenker da på de plast-og glassfiberbitene som ligger igjen nede på kaia i Göteborg...... :) Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Vilken jævla audi er det som har olje-lekkasje nå da??? Den har jeg ikke sett.Og når det kommer til lakken så kansje han som tok den kan ta din også? Jeg tenker da på de plast-og glassfiberbitene som ligger igjen nede på kaia i Göteborg...... :) Pen bil i avataren din. Ble mer opptatt av den svart TT'n som var foran den oransje Saab'n når de var avbildet sammen begge to. Meeen..det er min mening. Den har ganske så liten verdi da ingen av bilene tilhører meg:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 sinnna du no da Morten.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja så ham istad... skikkeligsur så han ut... tom sa d å... :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 sinnna du no da Morten.??? Jeg smiler og synger som en lerke jeg vetu:) Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Pen bil i avataren din. Ble mer opptatt av den svart TT'n som var foran den oransje Saab'n når de var avbildet sammen begge to. Meeen..det er min mening. Den har ganske så liten verdi da ingen av bilene tilhører meg:) både jeg og han som eier den TT'n har jo alltid drømt om en 245 diesel, så muligheten er der for et evt. bytte. hvis du får begge bilene våre og vi betaler litt i mellom. for jeg ser at fart er jo alt for deg, så vi vil også oppleve det sinnsyke draget i en 245 diesel. savner bilde av værstingen. hvis ikke får jeg vel fortsette og spare til jeg har råd til en 240 stasj... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Rett og slett et stykke nydelig Saab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 <------- sjå bilde Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg