Storken Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 som sagt så var jeg idag på høgger'n idag og der så jeg gammelvectran til Eric, den ble visstnok kræsja 1 dag etter att han solgte den, husker lyden i den, den var fet og når jeg så på potta: remus sto det. er ikke remus ett ganske bra merke? spurte uansett han bilmekanikern hva han skulle ha for eksosanlegget helt fra sylinder (inkl. manifold): 600,- sa han, er ikke dette veldig billig? så sa han i tillegg att det var 3" og var gått lite, noe jeg faktisk kan verifisere. skal jeg kjøpe det for etterpå å selge det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jo remus er ett bra merke, regner med at du vil få igjen en del mer enn 600 for det. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storken Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 noen andre som har noen meninger? hvor mye koster dette nytt? noen som vill kjøpe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 dette er svinbillig!! remus grenrør i seg selv pleier og koste fra 6-9000 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storken Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kan jo kjøpe det da, tror ikke høggern innser verdien i det? men jeg har ikke bruk for det så da blir jeg vel å selge det videre tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Så bruk hodet og gjør det, tjener man på det er det ikke noe å spørre om, eller? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 det han ikke vet har han ikke vondt av, løp å kjøp! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg