pearlex Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg trenger følgende: Strøm kabel(fra bateri forran til bak og så til kondensator å så til forsterker) signalkabel strømsplitter sikringer jordingskabel hetter til og har på bateripolene. men jeg er ikke sikker på størrelser og merker så jeg trenger hjelp til hva jeg skal kjøpe! trenger alt som står der oppe.. forslag?? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg trenger følgende:Strøm kabel(fra bateri forran til bak og så til kondensator å så til forsterker) signalkabel strømsplitter sikringer jordingskabel hetter til og har på bateripolene. men jeg er ikke sikker på størrelser og merker så jeg trenger hjelp til hva jeg skal kjøpe! trenger alt som står der oppe.. forslag?? Biltema er jo ett alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg trenger følgende:Strøm kabel(fra bateri forran til bak og så til kondensator å så til forsterker) signalkabel strømsplitter sikringer jordingskabel hetter til og har på bateripolene. men jeg er ikke sikker på størrelser og merker så jeg trenger hjelp til hva jeg skal kjøpe! trenger alt som står der oppe.. forslag?? hvor stor er forsterkeren din, Og hvor stor er elementene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 det mest interessante ang størrelse på forsterker er egentlig størrelsen på sikringen(e).. det står helt sikkert på forsterkeren (under) eller så står sikringene på siden av forsterkeren der strømkablene er.. dette fordi oppgitt effekt på forsterkere ofte er HEEEEEELT på viddene... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg har en alpine v12 monoblokk som driver 1600w Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 1600W sier ikke mye selv om Alpine ikke er av de som er mest kjent for å skryte på seg effekt.. Sikringsstørrelse er UANSETT mest interessant! For høyere "forbruk" enn dette vil jo sprenge sikringen.. Totalt maksimalt forbruk vil uansett avhenge av hvilke elementer som skal kobles til og hvilke spoler osv som er på disse (dvs antall Ohm pr spole og antall spoler) Men vil uansett tro at 35mm2 strømkabler vil holde. Og husk skikkelig jordingspunkt bake og sjekk om jordkabel fra dynamo til batteri og chassis ikke er en tynn liten "hyssingstreng" 2,5mm2 høyttalerkabler duger! og kanskje 4mm2 til sub? (gjerne enda tykkere) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg