Gå til innhold

Ting og tang til golf 2!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Diverse ting og tang til golf 2 ønskes kjøpt!

*Midtkonsoll, sånn man har nede ved beina

*Vindushever, den svarte plast delen, venstre side med skrue helst!

*Tåkelys bryter

*Plast deksel på innersiden av 90 dør, høyreside

*Hvite plast dings(!) under setet, siden det vipper sånn uten disse! GTI-stoler,venstre og høyre side passasjer og sjåfør

Hvis noen har noe av dette liggende så kjøper jeg det gjerne! :D

Kontakt med helst med pm eller en sms til 9761119.

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse ting og tang til golf 2 ønskes kjøpt!

*Midtkonsoll, sånn man har nede ved beina

*Vindushever, den svarte plast delen, venstre side med skrue helst!

*Tåkelys bryter

*Plast deksel på innersiden av 90 dør, høyreside

*Hvite plast dings(!) under setet, siden det vipper sånn uten disse! GTI-stoler,venstre og høyre side passasjer og sjåfør

Hvis noen har noe av dette liggende så kjøper jeg det gjerne! :D

Kontakt med helst med pm eller en sms til 9761119.

hei..

med vindushever så mener du håndtaket eller? å tåkelysbryter, er dette orginalt? jeg har en delebil stående, der er konsoll og diverse andre deler.. når det gjelder setene så bruker jeg dem selv, men har noen stående.. kan ordne bilder senere idag når jeg er ferdig på jobb så kan du se om du vil ha dem..

send meg gjerne noen bilder av det du er på utkikk etter så kansje jeg kan skaffe det..

treffer meg på mail

Mvh.

Noddy86

Mitt Golf Mk2 prosjekt

|Noddy| ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

med vindushever så mener du håndtaket eller? å tåkelysbryter, er dette orginalt? jeg har en delebil stående, der er konsoll og diverse andre deler.. når det gjelder setene så bruker jeg dem selv, men har noen stående.. kan ordne bilder senere idag når jeg er ferdig på jobb så kan du se om du vil ha dem..

send meg gjerne noen bilder av det du er på utkikk etter så kansje jeg kan skaffe det..

treffer meg på mail

Mvh.

Noddy86

Håndtaket ja, det svarte man vrir rundt på når man skal ha opp eller ned vinduet! :) Tåkelysbryter er orginalt ja. Jeg kan ta noen bilder av bilen min nå, så får du se!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtaket ja, det svarte man vrir rundt på når man skal ha opp eller ned vinduet! :) Tåkelysbryter er orginalt ja. Jeg kan ta noen bilder av bilen min nå, så får du se!

okay.. har en diverse deler liggende fra golf 2.. deksler, brytere interiør +++

kan sette opp en liste med alt jeg har liggende så kan du plukke ut det du trenger.. kjøper du mye kan vi få til fine priser..=)

Mitt Golf Mk2 prosjekt

|Noddy| ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider