Torak Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ja, det begynte jeg å tenke litt på også når jeg gikk gjennom bildene for 2. gang. Du har peiling på å ta bilder iallefall. Mye fine her! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Arti.... jaggu bilder tå mæ å.. hehe mie bra ja. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Litt for mange bilder for meg.. Orka ikke å se alle. Men det var bra bilder. Det kan du ser det ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sitter og blar igjennom nå, mye fine bilder http://www.olastuen.no/bilder/gatebil/pages/_MG_1170.html Sorry at jeg sier det, om eieren leser her, men kromfelger ødela rett og slett bilen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Her var det mye fint, bra bilder! :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sitter og blar igjennom nå, mye fine bilder http://www.olastuen.no/bilder/gatebil/pages/_MG_1170.html Sorry at jeg sier det, om eieren leser her, men kromfelger ødela rett og slett bilen Enig. Latterlige felger å ha på en sånn bil. Men grunnen er vel at han som eier bilen driver ei felgsjappe som selger chromefelger. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg