Birkelund Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 jeg lurer på hvordan jeg skal bytte fra kassett spiller til cd spiller i en bmw 520i 1997 modell. Den er en import og har derfor integrert kassettspiller. jeg må vel bytte ut hele dekselet, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg. kom med tips, eller konkrete svar. Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bilradiospesialsiten fører deksler til deg, fra AIV. Burde ikke være noe hokus pokus å bytte.. Her er dekselet: http://www.aiv.de/commerceportal/mainprod.asp?PageNo=AIV-MAIN-PROD&ITEM_CATEGORY=CAR-HIFI&ITEM_CLASS=C_EINBAUS&PRODUCT_GROUP=1105&ITEM_NO=100550&ST=e39&PS=4&CP=1&L=3 Dette er for å sette inn standard iso-spiller, en kamerat av meg hadde E39, og byttet til dette. Mulig du får noe problem med å gjemme spilleren hvis du har slikt panel som "glir" over spilleren, men det går med litt finjustering mener jeg. Lykke til! Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ja det er nok det som blir aktuelt å gjøre. Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg