hyundai Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Andy`s Autosport Her er det mye bra til Hyundai Coupe:) Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Får bare opp at siden ikke kan vises, jeg... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 var ikke en link det vel? virker ihvertfall ikke.. Til GK også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 http://www.andysautosport.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hmmm..må ha vært full eller noe når jeg la inn den...:) Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehe! fant et sykt kit til min der!! 580 us dollar. med breddere osv.. sendte mail til dem ang frakt osv.. får 18" med 35profil og 235 neste uke så blir fett det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Personlig har jeg masse dårlige erfaringer med Andys og vil ikke anbefale folk å handle der. Vist en greier finne andre plasser så prøv der heller. Fikk ikke på tiden, fikk feil, ble trukket dobbelt på VISA`en (fikk tilbake da men plagsomt). Minus til Andys fra meg Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 okei.. være litt obs der da.. er det kun visa man kan betale med? Vet utenlandske firmaer _MÅ ta dobbelt, til den dagen det trekkes, i tilfelle Dollaren blir sterkere osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg