le0n Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Fargen er nå gull da, men trenger vell litt puss for og få den godt nok fram tenker jeg eller?? MEN, hvorfor i all verden har du de stygge felgene på? Står jo ikke til bilen i det hele tatt....... Bytte snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by candyman Hehe regner med at den var til meg, nei jeg gjør ikke det... hehe så bra spørsmål. Det var bare en spøk, syntes at både bilen og lakken er drit fet jeg! Men hvilken farge ba du om da, eller hva het den? Du burde vell vite det best. Hvis ikke du ser på papiret; hvordan ser du da om du er ren i rassen? Eller løper du gledelig rundt med ræva full av dritt? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Överladdaren Hvis ikke du ser på papiret; hvordan ser du da om du er ren i rassen? Eller løper du gledelig rundt med ræva full av dritt? Etter å ha tørka meg i rævva i snart 18 år så klarer jeg å merke om det er tørt baki det eller klissete, tro det eller ei! Kanskje du har problemer med dette, men det har ikke jeg. EDIT: Begynner folk og bli stolt av meg? Slang jo ikke no dritt tilbake;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by le0n Fargen er nå gull da, men trenger vell litt puss for og få den godt nok fram tenker jeg eller?? MEN, hvorfor i all verden har du de stygge felgene på? Står jo ikke til bilen i det hele tatt....... Bytte snart? tror jeg skal beholde dem på bare fordi du ikke liker dem... :) når så du en formel 1 bil med store felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Håkon A tror jeg skal beholde dem på bare fordi du ikke liker dem... :) når så du en formel 1 bil med store felger :D Men en F1 brukes til annet enn å stå på en stand, og gasse litt i en tunell da. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Håkon A når så du en formel 1 bil med store felger :D Masse store felger på Le Mans:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by triggerhappy Men en F1 brukes til annet enn å stå på en stand, og gasse litt i en tunell da. dem går jævlig bra, bruker mye bensin. å går lett i stykker :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Håkon A tror jeg skal beholde dem på bare fordi du ikke liker dem... :) når så du en formel 1 bil med store felger :D Javel.. Er nå greit det :) Men heeelt særiøst, syns du de er pene på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Jeg syntes de er penere på bilen en '19" rice and rooney with no function but bling bling' felga.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Syns det var penere med mørke "race look" felger.. matchet carbon-vingen.. De andre showfelgene hadde ingenting på den bilen å gjøre.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Show felger på en show bil for et tuning firma.... herregud så dumt:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by MrHappy Show felger på en show bil for et tuning firma.... herregud så dumt:rolleyes: Jeg kritiserte designen på felgene, ikke konseptet med showfelger når bilen stilles ut ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Vil nok gå for "gull" ettersom jeg har aldri hørt om noen form for brun på nyere biler... Da går de ofte som "gull" eller "bronse" tror jeg... Anyways, jeg synes fargen er genial... Passer perfekt til RX-7'en og... Personlig synes jeg lakkfargen har MYE å si på en bil... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg