svenna84 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Boltsirkel: 5x112 Dekk: 235/40-18 Champiro brukt en sesong. Bilder sendes på forespørsel og pris blir vi enige om.. Noen som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mægge Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ja er interessert! pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg er også muligens interessert. Skal ned på Østlandet om en uke. Er det orginal eller replica felger? Hvor er de i tilfelle kjøpt? Skader på noen? Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Er disse solgt? Skal kjøpe meg bil som disse passer på i løpe av kort tid. Så er litt intressert, komme litt ann på prisen...gran er jo ikke så langt unna. :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Er disse solgt? Skal kjøpe meg bil som disse passer på i løpe av kort tid.Så er litt intressert, komme litt ann på prisen...gran er jo ikke så langt unna. :) Jeg er interessert, hva er prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg og er intr...pris og bilde? Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg