KinG^KaoZ Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har en cd/mp3spiller type billig fra Boss (RDS-3130MP3). Den nekter plutselig å spille av cdèr, kommer bare opp meldingen "ERROR 2" etter en stund. Hadde faktisk denne feilen en liten stund når den var helt ny også, men nå husker jeg ikke hva jeg gjorde for å fikse det. Ingen som har vært borti noe lignende før vel? Finner ingen plass det jeg kan finne ut hva denne Error 2 betyr. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ta en telefon til Semitronic AS i Oslo, det er de som importerer Boss og kan sikkert svare deg på hva det er og evt hva som kan utbedre feilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Takker :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 tror det skal stå i manualen hva de forskjellige feil kodene betyr, gjorde det på en eldre boss spiller værtfall Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ta den ut, legg den på bakken, bruk den største slegga du finner, ta løpe fart med trampoline på slutten, deng dritten til små biter. Ingen feil kode lenger :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nå må du tenke på at Boss spillere faktisk har garanti de også :P Kan jo hende han har det enda. hehe. Ja Boss er ikke det beste, men billig er det. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Da er saken ganske grei, fikk beskjed om å sende den til importøren, eller hva jeg skal kalle det. Men jeg finner selvfølgelig ikke kvitteringen :) Irriterer meg at jeg ikke husker hva feilen var! Hadde vært bedre å finne kvittering da, for fjernkontrollen tok kvelden 1-2 uker etter at jeg kjøpte den. Anlegg er ikke prioritert i min bil, men litt beatles på veien hjem vil jeg da ha. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg