Noddy86 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Etter pussing, sveising, sparkling og mer pussing var det på tide med lakk.. Fikk bilen lakket hos et lokalt bilverksted, og han som lakker der er meget god. mange pene farger og biler som kommer ut derifra..=) Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja snurrebo da mente jeg turbo:cool: men det er litt dyrt da.Hadde jeg vært deg hadde jeg. -KvassKam -eksos -filter -Porting - si du kan kansje hente ut 30hk på dette hvis dette gjøres ortlig. Hvis det ikke holder (det gjør det alldrig):assman Hadde jeg vel Turbo- NOS- kompressor- eller funnet en ny bygg turbo motor, PS.det koster og være kÆR ;):cool: Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddy86 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ja snurrebo da mente jeg turbo:cool: men det er litt dyrt da.Hadde jeg vært deg hadde jeg. -KvassKam -eksos -filter -Porting - si du kan kansje hente ut 30hk på dette hvis dette gjøres ortlig. Hvis det ikke holder (det gjør det alldrig):assman Hadde jeg vel Turbo- NOS- kompressor- eller funnet en ny bygg turbo motor, PS.det koster og være kÆR ;):cool: viss dette henter ut 30hk ekstra, å gjer har 140hk fra før? tror det burde holde i en liten golf.. neste for bli vr6, med turbo;) Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja du får vel skremt noen litt da kansje når golfen din veier vel rundt 1000kg? 170hk på 999kg bil, Flytter seg greit fra A til B da ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddy86 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja du får vel skremt noen litt da kansje når golfen din veier vel rundt 1000kg? 170hk på 999kg bil, Flytter seg greit fra A til B da ;) ja egenvekten er under 1000kg, så jeg mener jo at med de små forandringene som du snakker om burde holde da..;) lander jo mellom 150-160hk så..;) Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Så bra ut dette ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lenge siden har hørt noe her:(????? Pen farge på bilen ,"fikk nesten lyst og slikke på den" ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddy86 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lenge siden har hørt noe her:(????? Pen farge på bilen ,"fikk nesten lyst og slikke på den" ;) Jah er en stund siden nå, har fått ny jobb.. kjører drosje, tar opp mesteparten av tiden min nå...:S men en god nyhet har jeg da, bilen kommer på veien i sommer:D Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det er jo godt og høre;) kjører drosje ja. digg det da:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddy86 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 siden jeg nå har funnet en annen bil jeg har lyst på, så må denne selges! kom gjerne me bud her, eller på kjøp/salg.. Er jo tiljengelig på telefon til alle døgnets tider og svarer på mail.. ;) Ta kontakt om du er interessert eller du lurer på noe.. svarer alle henvendelser. ps. litt småplukk står igjen på denne bilen, men det er ting som alle kan få til. Har delebil stående, med 1.8i 139hk , gir + understell. Nye vinterdekk..;) Siter Mitt Golf Mk2 prosjekt |Noddy| ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg