stianth Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hei... Jeg har gått til innkjøp av 2stk 12" PlanetAudio bassere av typen BigBang. Disse er på 500watt Rms og med dobbel spole. Lurer da på om noen her har noe forslag til forsterker jeg kan drive de med. helst i en grei prisklasse..... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hva med Earthquake PHD2000, den er på 1000 watt RMS @ 2 ohm og 1 ohm stabil. Den er på kampanje til 4995,- nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 men jeg er litt usikker på Ohm'en på basserene.. det er som sagt dobbel spole, og i papirene står det både 2Ohm og 4Ohm....:hvaskjera og et spm til ang basserene, jeg skal ha magneten ut fra kassa, altså elemente inn.... hvor stor kasse må jeg ha? det står ingen ting i papirene som fulgte med. basseren er av typen Planet Audio Big Bang 12DVC. Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg vet ikke antall liter de elementene dine skal ha, det variere jo utifra hvordan kasseløsning og bil du bygger i. Men skal du ha magneten ut så bruker vel de fleste å trekke fra ca 5 liter på volumet på kassen fordi elementet ikke lenger opptar volum i kassen. Hvor mange liter de skal ha kan du vel bare spørre i butikken der du kjøpte dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg