MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 I morgen skal jeg og kjøpe høytaler kabler.. Så har jeg en Pioneer TS-W3004SPL 3000w og en a/d/s/ forsterker 300w X4 + 1 X 600W.. Hvordan kan jeg koble subben til kassa da ? For at det skal bli riktig ? siden det er dobbelspole.. Vil ikke gjøre noe galt :D da jeg er blond på dette :P hehe Og er bare subben som drives på den forsterkeren Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 se her :) pioneer sin egen forklaring Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 se her :) pioneer sin egen forklaring har sett litt der :D men hvilket av de skjemane skal jeg se etter ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hmm.. ingen som vet ? :) haster litt siden jeg skal fikse det i morgen tidlig.. hehe :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Pluss fra den ene plusspolen til pluss på den andre plusspolen. så pluss fra plusspolen og til forsterker. minus fra ene minusspolen til minus på den andre minusspolen. og minus fra minusspolen til forsterker. da vil du belaste forsterkeren i 2 ohm ;) :D ble mye plusser og minuser detta :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Pluss fra den ene plusspolen til pluss på den andre plusspolen. så pluss fra plusspolen og til forsterker. minus fra ene minusspolen til minus på den andre minusspolen. og minus fra minusspolen til forsterker. da vil du belaste forsterkeren i 2 ohm ;) :D ble mye plusser og minuser detta :P heeey :D sånn altså ? :D Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 der har du'n vøtt ;) er ikke helt sikker på hvordan du skal koble den på forsterkeren men. hvis du kan brokoble den så gjør du det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 der har du'n vøtt ;) er ikke helt sikker på hvordan du skal koble den på forsterkeren men. hvis du kan brokoble den så gjør du det;) er jo bare en + og - på forsterkern.. :P hmm.. jaja.. får håpe på det beste i morgen :D hehe.. men er bare og dra vanlige høytaler ledninger fra + til andre + på subben ? :P Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 kjøpt deg monoblokk? trodde du skulle dra den med d du kjøpte av dan jg. høyttalerledninger gjør susen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 kjøpt deg monoblokk? trodde du skulle dra den med d du kjøpte av dan jg. høyttalerledninger gjør susen ;) nei nei.. bruker den jeg kjøpte av dan :) men blir monoblokk etterhvert.. :) hehe Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hmm.. ble maks dårlig resultat :( kassa er jo den værste som er bygd tror jeg :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvis d var den "porta" kassa du fikk av dan så er ikke den akkurat noe og juble over.. men det dunka som fan i bilen til dan. sikker på at u har kobla riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hvis d var den "porta" kassa du fikk av dan så er ikke den akkurat noe og juble over.. men det dunka som fan i bilen til dan. sikker på at u har kobla riktig? er nok den.. svart og stygg right ? :) hehe.. Funker som bare det nå vøtt.. men forsterkern er for liten så den blir fort varm også da kutter den.. :\ så må ha ny.. hehe.. Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvis du kjører på en brokoblet utgang så kan du ikke parallellkoble spolene, såsant du ikke vet at forsterkeren kan kjøres stabilt på 1ohms last brokoblet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg