Morten_A Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hva kan jeg få for Turbo,Intercooler og manifolden min..kommer fra en 97mod B230FT.Turboen er overalt for ikke så lenge siden.intercoolern mangler noen fester ellers bra...Kan også selger hver for seg.Men hva kan jeg få for slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hva kan jeg få for Turbo,Intercooler og manifolden min..kommer fra en 97mod B230FT.Turboen er overalt for ikke så lenge siden.intercoolern mangler noen fester ellers bra...Kan også selger hver for seg.Men hva kan jeg få for slikt? hei, jeg er intr. i turboen om du lar den gå for "ok. pris". all verden er de nok ikke verdt, da du får de vel for ca. 5k ferdig renovert, samt du kan få de fra usa for ca. 4k på døren. manifoilen er ettertraktet for de som har eldre typen manifoil, gjerne da de med b230et. de tjener angivelig 10hk på den manifoilen, pga. bedre flow.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hei,jeg er intr. i turboen om du lar den gå for "ok. pris". all verden er de nok ikke verdt, da du får de vel for ca. 5k ferdig renovert, samt du kan få de fra usa for ca. 4k på døren. manifoilen er ettertraktet for de som har eldre typen manifoil, gjerne da de med b230et. de tjener angivelig 10hk på den manifoilen, pga. bedre flow.. Gi meg et bud du syntes den er vert,så skal jeg tenke på det.skal ikke ha så mye for den.skal bare ha inn ny og større. Manifoilen er også open for bud,selges billig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Har også justerbart turbotrykk om noen vil ha det.kan følge med turboen + div annet.. legger dette og mer ut på kjøp og salg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 de mitsu fønene liger vel på ca 1500,- over grensa om jeg ikke tar feil.. standen kan jo varriere litt da.. men synes 3-4k høre mye ut når maxis selger 16t ny i eske for 4.500,-(eller var det 5.500,-?) eller kan man kjøpe en holset BASSE for 4-5lakser:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 en 13 c ligger mellom 1000-1500 ja. betalte selv 1000 for den jeg bruker nå, ikke i topp topp stand vel å merke,men brukbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg