dexter_cf Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Selger ett komponent sett fra Polk Audio i MOMO serien.. det er komplett med diskanter, delefilter og selvsagt 6.5" elementene! Det er kun prøvemontert, dvs jeg tok ut ene 6.5" og sjekka om den passet (noe det ikke gjorde).. Og siden jeg er en lat jævel gidder jeg ikke stresse med å kappe og sage og sparkle og lime for å få det til å sitte.. Dette selges som 100% nytt, og ønsker derfor en grei pris for det! Kom med bud! http://www.polkaudio.com/caraudio/products/mmc6500/ Der har dere link til produktet! send meg mail eller prøv MSN -> dexter@kanskje.com Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 interresert i å bytte i 6" front sett fra x plod. ubrukt. + mellom legg elns:D Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ikke helt interesert i å bytte der nei! *bump* Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Tilfelle noen var litt usikre på hva detta var! blah Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hva sånn ca hadde du tenkt deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er det diskant i mid-bassen eller ser det kanskje bare slik ut? Prisnivå? med/uten filter(filter trenger jeg ikke). Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det er ikke diskant i mid-bassen! Det er bare bildet som lyver litt.. Nypris var 2900,- og siden dissa ikke er brukt BITTELITT engang, så kunne jeg tenkt meg bortimot den prisen.. Kom med ett godt tilbud! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 *sprett* Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Up Up And Away!! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg