Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Flotte bilder ja! Er det bare jeg som syns den E36 med stygg "rød" flekkelagg er stygg? :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ^^ Den er ikke så direkte pen må jeg si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Synes den er rå jeg! Spesiell, og felgene på den er bare deiiiiilige! All ære til fotografene.. Utrolig mange BRA bilder! Ikke bare skarphet, men også vinklene bildene er tatt fra. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniversary Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Godt du fikk med deg den 288 GTO`n. En klassiker, og en av mine favoritt-biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 moore : meget bra bilder, men utsnittet blir vel litt ensformig og "drept av effekten" I praksis ser man nesten bare støtfangeren og venstre frontlykt av nesten alle bilene om du skjønner hva jeg mener :) En effekt er bra, men ikke på absolutt alle bildene :) Du har bra vidvinkel og god optikk, men savner noen bilder som viser mer av bilen rett og slett. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Enig med Pudding der, veldig bra bilder, men spesiellt de første ble det veldig mye hovedlykt og litt lite bil...Fikk liksom ikke sett resten av bilen. Men for all del, nydlige bilder, jeg er ikke bedre selv akkurat! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det skal sies at Pål har en fetish for frontlykter da, spesielt a4....:assman Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jepps! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Åhh, jeg så en gul De Tomaso Panthera :D De er det ikke for mange av, dessverre :( Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg