oter11 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 startet på et sett av provence moulage,for et par dager siden. settet er i 1:43,og er laget av resin,med mange photo-etsede deler(og jævli mange små deler) bilen er en chrysler lmp 2001,som kjørte i le mans løpet i 2001. settet er meget detaljert,tross størrelsen. dette er mitt første 1:43 sett,også mitt første resin byggesett,så får jeg se,om det blir mitt siste,eller om jeg går over til 1:43 i stedenfor. har ikke fått gjort så mye,men har fått primet noen deler,og startet å lakkere hovedfargen på karroseriet. men dette settet tar lang tid,da man også må lage felgene,og de er rimelig små,i 1:43 scala. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ja jeg så på det der på fredag ... syke satan så smått... men kona mi lurte på du ikke hadde tenkt å selge bobla di ..hehe sinnsyk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg