Michael_ Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 her er noen :) dag 2: flere enn meg som ikke likte felgene til bjørk? PM vis du vil ha bilder av bilen din :) kanskje jeg har ;) edit: la den visst i feil forum jeg.. kan en mod flytte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Meget pene bilder :D Men et OT spørsmål: Var det mye folk der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 fine bilder! OT var bra med folk der,ikke overfylt med var nok er god del! En stakkars bmw taka også :( Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tror du det er plass til meg der i morgen? Beklager på det sterkeste OT, men er stresset for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 var en del folk i dag ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 chrom felger på urq?:s det var ikke bra gjort. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Fine bilder! Takk. :) Noen kadett c bilder? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Fine bilder! Takk. :) Noen kadett c bilder? nei : O kan ikke så mye om opel, men tror det er anna type kadett jeg har bilder av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 chrom felger på urq?:s det var ikke bra gjort. OT men: Den urq'en der er kappet opp og kortet inn..+ sånt dynalinx (tror jeg det heter) sportquattro kit.. så bilder av den i dag, bra bygd.. men det blir ingen sportq.. uansett hvordan man vender og vrir på det.. Og felgene.. enig.. chrome... skamme seg..!! Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 fine bilder! OT var bra med folk der,ikke overfylt med var nok er god del! En stakkars bmw taka også :( Var en 200 SX S13 som taka også. . .totalskrot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 s13? var det ikke en S14 da? eller var det to 200sx'r som taka? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg for min del likte ikke bilen til bjørk i det hele tatt, ser ut som det mangler en god meter i akselavstand:D Merkelige biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 er det noen som tilfeldigvis veit hvem han i den gule s13 er å hvor han holder til? er bare litt nyskjerrig siden det sto jessheim på bilen:cab å det er der jeg holder til, men aldri sett bilen.. Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 mange fine bilder d der, likte den lyseblå 242'n veldig godt....men den bilen til bjørk, skjønte faen ikke meninga med å korte den inn, kappe opp en uq for å gjøre den kort lixom, haalloooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Sikkert pga av å få ned vekta. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg