corolla98 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hei, Er helt ny her inne, og håper det er noen som kan hjelpe meg litt. Hvor mye vil dere si at følgende bil er verdt? Jeg vurderer å kjøpe den av en bekjent, men er usikker på prisen. Fakta: - 98 mod Corolla 1,3l Touring (Stasjonsvogn). Versjon Linea Terra, tror jeg den heter. Den er helt ribba for ekstrautstyr. Ikke el. vinduer, ikke sentrallås, ikke A/C etc. Hengerfeste er det, men det er vel omtrent det eneste ekstra med den. - Kilometerstand: 255.000! Ja, den har gått veldig langt. Gått som firmabil. Er det noen som har en formening om en så høy kilometerstand på denne bilen? Er dette noe jeg bør "frykte"? - Bilen er uten rust og ble understellsbehandlet/tectyl for 1 uke siden. Hva mener dere bilen er verdt? Det ligger jo en del slike ute på Finn/Autodb, men ingen med så høy kilometer. Så det er litt vanskelig å sammenlikne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 høy kilometerstand ja.... og nix med ekstrautstyr er lamt ;) men toyotaer holder seg godt med høye kilometerstander.. *wii* har ikke selger kommet med noe pris da? ville vel ha gått for noe som 49000,- ? =O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg