Neo25 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Selger min Saab 93 T. Vet dessverre ikke åssen jeg legger inn bilder her,men legg igjen ett innlegg her inne så kan jeg sende bilder... Er da en Saab Business Sport. Sedan. Gått 145 000 km. Rød av farge.200 hk.Går meget godt.:driving Soltak,klima,S/V dekk,Kjørecomp,Bra stereo,4Xelekt.vinduer osv osv Pris kan disk.... Ta kontakt på tlf 93005750 eller mail triiser@hotmail.com Torkil Riiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Go Advanced + Insert Image (gult tegn) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Send bildene på saabforumet@saabforumet.net så skal jeg legge ut bildene for deg... Tøff bil dette og et bedre kjøp enn de fleste andre bilene i denne prisklassen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg