Gå til innhold

OMC Treff Rudskogen 9-11 Juni

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da er det treff opel treff på rudskogen!

 

Jeg forventer oppmøte fra folk fra bilforumet der!For jeg skal nemlig ut med treskeverket på banen hehe ;) kommer til og bli kjørt fra noe inn i helvete men det er bare gøy:):well

 

Planen er 225/45 17 foran og 205/50 15 bak ;)Får se om dette slepper litt:):thanks

 

Setter veldig pris på om noen kan knippse noen bilder av bilen min utpå der,gøy og se:)siden jeg sitter i bilen og kjører så blir det vanskligt for meg og ta bilder:(

 

 

Her er treffprogrammet. takk supraguy;)

 

Lørdag 10. juni:

 

0800: Portene åpner på Rudskogen. Da starter vi med fortløpende teknisk kontroll og førermøter.

 

1100—1300: Banekjøring.

 

1300—1400: Familiekjøring. Her blir det kjørt i et roligere tempo slik at de som ikke har kjørt på bane før, eller er redde for bilen sin, kan delta.

 

1400—1600: Banekjøring.

 

1600-1800: 201-meter. Vi kårer treffets raskeste Opel. Påmelding i sekretariatet mellom kl 1400 og 1500.

 

1300-1700: I denne perioden vil dommerne gå rundt og bedømme de bilene som skal delta på utstillingen. Husk å legge skjema godt synlig i frontruta dersom du ikke befinner deg ved bilen i dette tidsrommet.

 

1800: Premieutdeling fra dagens utstilling.

 

2100: Oppmøte v/Toys R Us for cruising. (Ligger ved E6 i Sarpsborg)

 

Søndag 11. Juni:

 

1100: Rebusløp. Oppmøte på Rudskogen.

 

1300 – 1400: Banekjøring.

 

1400-1500: Breisladdkonkurranse.

 

1500: Premieutdeling for breisladd, 201-meter, PS2-konkurransen, rebusløpet mm.

 

1530—1630: Familiekjøring.

 

1630—1800: Banekjøring.

 

1800: Avslutning.

 

Treffets kontaktperson er Ole Vidar 48 04 30 45

 

Generell informasjon:

 

Maxam-tuning stiller ut varer og har lovet oss gode priser på diverse produkter! Vi jobber også for å få flere firmaer til å stille med stand.

 

Begge dager vil det bli avholdt PS2-konkurranse hvor vi kårer treffets beste PS2-sjåfør. Vinneren får et gavekort på kr 1000,- fra Vangbo AS. Konkurransen vil foregå i 2. etg. i sekretariatet hvor man kjører Grand Turismo på storskjerm.

 

 

Entré/parkeringsavgift Rudskogen, pr. bil:

 

Medlemmer: Kr 50,- pr dag

 

Ikke-medlemmer: Kr 100,- pr, dag.

 

Pris for banekjøring:

 

Medlemmer: Kr 300,- pr dag eller 500,- for begge dager

 

Ikke-medlemmer: Kr 500,- pr dag eller 1000,- for begge dager.

 

Familiekjøring (kun for medlemmer):

 

Kr 100,- pr. dag eller 150,- for begge dager.

 

201-meter og breisladd (kun for medlemmer med Opel):

 

Kr 100,- som inkluderer deltagelse i begge konkurransene. Har du betalt for ordinær banekjøring er deltagelsen gratis.

 

PS2-konkurranse:

 

Kr 20,- pr. heat.

 

Annet:

 

Medlemmer av Opelregisteret og Opel Sportclub betaler medlemspriser.

 

Dersom breisladd, 201-meter og premieutdeling tar kortere tid en antatt, blir denne tiden benyttet til ordinær banekjøring.

 

Prøveskilter er tillatt, men disse bilene vil bli nøye sjekket pga sikkerheten. Grenseverdi for støy fra eksos er 95 dB.

 

All bruk av alkohol i forbindelse med arrangementet er strengt forbudt, og berusede personer vil bli bortvist!

 

Skjema for teknisk kontroll finner du her.

 

Mvh

Christopher Sæther

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg! Var mye tøft å se på i fjor! Rats omegaen med 900hk kommer også!

 

Omegamannen: Sett på noe reservehjulsdekk bak, 135 bredde. :D

 

ÅÅ rates Omegan kommer:)"!det alene er en grunn til og komme!!

 

hehe neida har 2 dekk liggende 205/50 15 ;) skal klemme dem på noen felger:)

:driving

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår