kenterik Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 en realt stor modd. håper noen tar utfordringa. skulle hatt felgene som sitter på vectraen over på volvoen. trur vinkelen skal bli sånn nogenlunde hvis man speilvender ett av bildene. http://www.brockcarfashion.dk/B1-OPEL%20VECTRA.htm ser ikke fram bildet her, så legger ut en link. Er bare bakfelgen som skal kopieres i tilfelle. kunne også tenkt meg å bytte farge på bilen. til laserblå, midt på treet blå metalic, eller aller helst saffran fargen fra v70r. hvis man hadde giddi å senka bilen litt(ikke skamsenk) samtidig. og fjerne sideblinkere, dørlåser og dørhåndtak, fjerne, evt lakkere gummien nederst på dørene, lakke fangera og kanala. krever jeg mye tenker du sikkert nå? ja, jeg vet.. setter uansett stor pris på alle forslag. kanskje forbedringer jeg ikke har tenkt på også. :thanks Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 var drit fet med de felgene:) kjempe bra modd curb:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Syns de felga du har (s60r??) og JP mk18 e de feteste felgan man kan ha på volvo 140 å 240.. Å fargen va også mye penere en nåkka blå farge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 curb, dæven det må jeg si.. helrått. felger og cleaninga ble dritsjeft, men sier meg kanskje enig i at fargen burde forbli som den er. sinnsykt bra. takker og bukker :) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 bilde funker ikke jo... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 joa, det skal funke nå. kan hende home.no bare føkka opp litt som vanlig :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ser ikkeno jeg, hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 noe som dette? Rutene og det området ble også blått men gadd ikke fjerne det.. Nå får du iallefall se hvordan den hadde blitt blå... Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 litt enebakkstuk med blå ruter, hehehehe. litt femi blåfarge kanskje. ingen som har lyst til å prøve seg på saffranfargen???? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 :bump bombompibump Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 håper du liker fargen... får ivertfall eit innblikk i korleis det vil se ut... er er ein: og her er enda ein men her er støtdemparan lakert og: Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg vil også ha lakkerte dempere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 håper du liker fargen... får ivertfall eit innblikk i korleis det vil se ut... er er ein: og her er enda ein men her er støtdemparan lakert og: håper inderlig du ikke tror støtfanger og støtdemper er det samme.. du lakkerte støtFANGEREN Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 håper inderlig du ikke tror støtfanger og støtdemper er det samme.. du lakkerte støtFANGEREN ehhe må berre beklage det dere:D men tar det med et smil gjekk litt for fort i svingene.... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg