Gå til innhold

Golf 2 gti GIS bort mot årsavgift penger.

Ranger emnet

jorg1

Anbefalte innlegg

jeg selger golfen for årsavgift penger. Har vært skilter på bilen i år, men er ikke det nå. Den er nesten komplett. Mangler: eksos, 1 drivknute, vindusviskere og et motorfeste. Bilen starter å går veldig fint. Den har 90 fangere, servo, varme seter veldig fin i karroseriet. Den har rullet 250 000km. Er en 86 mod, ett sett hjul (gode vinterdekk). Når jeg får penger for bilen så bruker jeg de på å betale årsavgift på bilen, for å ikke få bet an.merk. bilen står i tromsø. må vekk snarest! kontakt meg på telefon er ikke så mye her inne å sjekker. tlf 92294484 Jørgen Johannessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår