Pana Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Disse ruster egentlig ikke så ille som f.eks mercedes sine rustbuelister, men så er de jo ikke like store. Tenker ikke på de svære crome listene man får kjøpt, men heller de orginale tynne. Uansett.. Saken er at burde jeg beholde dem på bilen? Har rullet inn bilen i hallen min og holder på å fjærne disse for å sjekke om rust (fant på høyre bakre bue, og fikset dette). Skal prøve å holde bilen mest mulig lik 760 orginalt sett bortsett fra noen anonyme kanalskjørt som kanskje kommer på. (noen tips på disse forresten? og hvordan fester man disse?) Nå er ene hjulbuelista mi skadet, så trenger ny. Dette selges vel via volvo vil jeg tippe, men sikkert litt dyrt og?Devil Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 har du de store? FÅ DE AV!! rusta kommer fort! ( snakker av erfaring ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 har du de store?FÅ DE AV!! rusta kommer fort! ( snakker av erfaring ) nei har de orginale Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 oooo'glede! hellige fanskap! greide å runde en hjulmutter idag! *halleluja så glad jeg er!!* :chairshot Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg