texas_ranger Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 heisann, er noen små feil med min 323 som jeg sikkert kunne hatt litt hjelp med. fopr det første er brekket blitt slappt etter en del "leik" som de sier det så fint.. så dette må strammes, hvodan gjør man dette? for det andre er bakre hjul lager på sjåfør siden gåent, er dette en simpel opperasjon som jeg lett greier selv? noen tips og komme med? for det tredje er kassa litt rar, fjøra som skal presse girstanga oppover har løsna eller tatt kvelden så må åpnes opp og fikses til, er dette en lett jobb eller må jeg ha eksperter til og gjøre det? har ganske god erfaring med skruing og slikt.. takker for svar Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 jau dette fiksa jeg lett selv så legger ut hva som var galt: ulydene i fra bakhjulet på sjåførsida var ei knekt fjør tilltak: ta vekk det som var knekt av fjøra Resultat: perfekt slappt brekk tilltak: stramme brekket, var en stramma ting ca mitt unner bilen Resultat: mere leking :D girkasse som kunne beveges i alle retninger: det som var galt med denne var at den var blitt pressa for langt ned og dermed lå girstanga og dirra opå eksosanlegget. tilltak: dytte den opp ijenn resultat: perfekt. pluss at jeg også har fått fiksa den spaka som man kan åpne bakluka med innenifra bilen med :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg