Gå til innhold

Gullhår i rævva

Ranger emnet

Erlend18

Anbefalte innlegg

cheers I dag da jeg skulle kjøre hjem fra jobb, hadde jeg skikkelig dårlig tid, derfor kjørt jeg litt fort. Iallefall holdt jeg godt og vel 100 i en 60-sone. Det kom bil i mot og det var en fotgjenger på veikanten min, så jeg måtte bremse.. Gjett hva som dukket opp 100 meter lenger frem? Der stod UP med lasern:oohh Jeg hadde heldigvis ikke rukket å gasse på igjen så jeg holdt 60 da, men jeg ble vinka inn likevel..Seler hadde jeg heller ikke på:well Jeg fikk beskjed om å ta frem vognkort og førerkort. Så sa han ene UP'en: Hvor er skiltet ditt foran? Jeg: Ehh..øhh.. Det ligger i garasjen hjemme. Han: Hvorfor er det ikke på bilen da? Jeg: Ehh.. Har akkurat satt på ny front(not), å har glemt å tadd på skiltet. Han: Du vet du får et forelegg for å kjøre uten skilt? Så begynnte han å se på bilen, og fant ut at jeg hadde senkesett og felger som ikke stod i vognkortet mitt. Så bemerket han at alle lyktene på bilen var byttet ut osv. Så spurte han om hvorfor det ikke stod i vognkortet osv. Jeg sa at jeg akkurat hadde satt på allt bare for noen dager siden og ikke rukket å bestille time for godkjenning hos BT enda. Jeg tok frem alle TÜV-papirer, hjulstillingskontroll osv. Så sa han: Skjønner ikke noe av dette, men hvis du lover meg å kjøre rett inn i garasjen å skru på skiltet ditt med engang, så får du kjøre:) Men at han skulle være i kommunen noen dager til, så han skulle holde øye med meg.. Han lokale poltimannen, som vet at bilen min har vært sånn lenge, stod bare å lo:thanks Aldri vært så nervøs i hele mitt liv før, og heller aldri hatt sånn flaks før:thanks Dette er hva jeg kaller gullhår i rævvahappyhappy

VW Golf Mk3 1.8GL 94mod

Opel Omega 2.0i LS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flaks at han lokale var kul mot deg da.. han kunne vel fort ødelagt hele forklaringen din.

Flaks at han var kul ja:) Hadde jeg truffet han fotgjengern igjen skulle jeg ha kyssa ham. Han redda meg vel fra både å miste lappen og å havne i fengsel...:)

VW Golf Mk3 1.8GL 94mod

Opel Omega 2.0i LS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider