Gå til innhold

Rally lillehammer

Ranger emnet


volvojenta

Anbefalte innlegg

så deg vel på innsjekken også:) blir vel rally eller rallycross på med også når jeg blir litt eldre, foreløpig har jeg bare kjørt litt bilcross:driving

 

okey.. må jo ditt også.. hehe. var der jeg var litt hyper det kanskje :) sats på rally, mer gøy det enn å bare kjøre rundt på en bane da :) ville jeg valgt. har bilcross lisens selv, men aldri fristet å kjøre rundt på en bane bare :) men hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. må jo ditt også.. hehe. var der jeg var litt hyper det kanskje :) sats på rally, mer gøy det enn å bare kjøre rundt på en bane da :) ville jeg valgt. har bilcross lisens selv, men aldri fristet å kjøre rundt på en bane bare :) men hver sin smak

 

 

Ja, sant. Nå kan man jo være 16. Faktisk fra i år og IDAG kom nyheten ut at 16 åringer kan kjøre rallybil. Men kartleseren må ha førerkort å hatt den i 5 år vis jeg ikke husker riktig.

 

Mere kan leses her

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304621

 

MVH

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant. Nå kan man jo være 16. Faktisk fra i år og IDAG kom nyheten ut at 16 åringer kan kjøre rallybil. Men kartleseren må ha førerkort å hatt den i 5 år vis jeg ikke husker riktig.

 

Mere kan leses her

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304621

 

MVH

 

CalibR

 

det er jo bra da:) kan man få frem talenter tidliger. og større sjanse for å komme seg langt frem innen rally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bra da:) kan man få frem talenter tidliger. og større sjanse for å komme seg langt frem innen rally.

 

Mhm. Syns det faktisk hadde vært artig også. Om man fikk den nye klassen som er i EM-rally S2000/Super2000 (som neste år kjøres i Vm/Wrc) at folk kjørte på nasjonaliter som dem gjør i A1GP Serien. Det tror jeg hadde vært kult. Å også hatt en maksimum alder itillegg :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du veit sikkert dette rally maren

 

skal bygge en original 240 nå men hvilke regler skal følges? hva MÅ gjøres med bilen og hva er ikke lov? :P

 

Tenkte og begynne med bilcross men ser mye artigere ut og kjøre ``ut i skogen og forhåpentligvis ikke inn i no trær`` ;)

 

 

det er mange regler som skal følges, å de blir forandret hele tiden. men hvis du går inn på http://www.rallyinfo.no så er det siden til volvo original, der finner du mye mer. det som er litt kjipt med original er at man må ha baksete i bilen og man kan liksom ikke gjøre så mye uten at det står volvo på delen. men sjekk ut den siden, der kan du også kontakte wenche nafstad som sitter med det meste som omfatter original.

 

det er mye artigere å kjøre i skogen :) hr ikke erfaringer med trær (enda) men lyktestolper er kjedelig å treffe hihi..

 

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår