bmwdriver Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 vil jeg finne noen relè andre steder enn ved sikkringsboksen? jeg leter etter ett relè som styrer skitlysene (visst det er noe relè som styrer det da?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Våger ikkje og svare noe fakta mot din bil, men dei pleier ikkje og vere noe enkelt relé som styrer skiltbelysning. Lyset står jo på så lenge bilen er på, for å si det sånn. Det pleier ofte og vere 1 sikring som tar for eks. kupe belysning, park lys osv. osv. da dette ikkje er noe som drar noe særligt med strøm alene. Hva hadde du tenkt deg med relé't i grunn? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 lurer på om det kan være noe relè som har hengt seg eller noe. har oppstått en litt "rar" feil, og jeg klarer ikke å finne ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 sliter fælt med å finne denne feilen :( har en service bok som hjelpemiddel (Haynes Service and Repair Manual, 3 serien) der står det: Connector strip behind right-hand side off facia. og under der så er det ramset opp mange relèer, bl.a. number plate relay. men klarer ikke å finne dette :( noen som vet slik ca hvor det kan være? ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ja, da er det vel et Relé som styrer det da! :driving Har ikkje vert så mye borti BMW før, men rekner da med dem har en boks eller fler i motorrommet og. Du får kikke litt der. Er som regel svarte bokser, og ofte merking oppå lokket til boksen. Tror E30'n til syskenbarnet mitt hadde et gjennomsiktigt glass på "hoved" boksen i motorrommet. Den som leter, den finner. (Av og til vertfall) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg