Zemeckis Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei Lurte på om det er noen i Trondheimsområdet og i rundt om som har et panser til min 83 modell Volvo 240? Kalles vel flathood(?). Den bør være helt topp og fri for rust og skader og til en billig penge. Min bil er sølvgrå så det hadde vært fint med samme farge men må ikke ha det. For bilder av bilen se her -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100909 Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hadde det men ga bort i går! :( dessuten er du laaangt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hadde det men ga bort i går! :( dessuten er du laaangt unna Hehe, kunne jo alltids kommet å hentet den når jeg har fått orden på forgassern og forstillinga, har tenkt med i retning Telemark slutten av juli. Men si fra om du kommer over noe da. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ta kontakt med volvohuggern på hegstadmyra, SR Motor heter huggern. De har masse flatnose panser til deg, sikkert i din farge oxo. Er du medlem i volvoklubben trøndelag får du rabatt der også Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ja, har tenkt på de. Men kommer aldri så langt:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har et sånt panser. med grå lakk. men det er ikke noe pent. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg