Audikiller Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg selger en hel golf 2 i deler med masse deler Grunnen er at jeg kjøpte meg en ny bil i stedet for og pusse opp den. her er det som er med Dette ligger i pakken som den kom med, har ikke vært brukt. - Nye forskjermer - Nye angel eyes lykter foran - Nye baklykter sorte - Nye sideblinkere og foran sorte - Ny Kam til 8V (trimkam) - Ny emblemfri grill - Pop upp sett til dørene - Ny kam til 8v toppen (trimkam) Bilen er en 1,8 l sport 86 mod. Ellers følger det med alt interiør, Recaro stoler. Bilen er pussa ned og har igjen litt arbeide før den er klar til lakkering, det kan også følge med en nyoverhalt 8v topp mot tillegg i pris. Jeg selger alt sammen for 8.000 kr kan diskuteres. Alt selges samlet. Mail: EspenEgeberg@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg har desverre ikke noen bilder som jeg kan legge ut. Men prisen er "gi bort pris". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg