skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Har en ålreit kawa 500 h1 1972 mod, som jeg kunne tenkt meg å kansje bytte i mot... den er ombygd med 750 h2 motor og div h2 deler... mye påkost de siste 2 år ,bla... nyborra med nye stempler og nyoverhalt veiv ifra mc partner på skedsmokorset, DYRT!! ring eller send sms til 40065549 om du er inntresert... mvh stian larsen Hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 HeiJeg har et prosjekt som jeg vuderer og selge, pga jeg har ikke tid til og forsette dette herlige prosjektet. Bilen er en 71 mod med 17" Eiker1 felger med utslitte dekk. Er nesten rustfri finnes noen små bulker. Motor: En meget påkosta motor større avgass ventiler porta kanaler smidde stempler vektjusterte veivstaker mm. Komplett haltech E6H med laptop, motor er ferdig grunnmappa. Innsprut fra 142 74 mod,storbensin pumpe trykkregulator fuelrail dyser lufttempmåler 3barmapsensor lambasond trottelgiver tenningforsterker dobble coiler og haltech styre enhet. Motoren er nylakka og ser meget fin ut,motoren er ikke montert i bilen enda så det er alt som står igjen. Bilen står i Halden. Selges for kr 35.000 Hvor mye er det i motoren? Nm og HK... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Har aldri benka motoren,men den har stått i en pv og den gikk bra. har bytta litt tennings deler siden den gang,dobble coiler og tenning forsterkere. Men folk som har peil snakker om 200hk med potensiale til flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Har aldri benka motoren,men den har stått i en pv og den gikk bra. har bytta litt tennings deler siden den gang,dobble coiler og tenning forsterkere. Men folk som har peil snakker om 200hk med potensiale til flere. Ok... Kunne evt byttet med deg da, hvis du hadde vært interessert i det... Men bilen dine er ikke senket eller gjort noe annet med enn et hælvette til motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 eller er det bare at den er såpass høy uten motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Det står en vanlig b20 motor i bilen nå som følger med. Men hva som gjør den så høy foran er jeg ikke sikker på ,den har vert slik helt siden jeg kjøpte den. Fjører og støtdempere er nye men har stått på bilen i 3 år uten og å bli brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei Det står en vanlig b20 motor i bilen nå som følger med. Men hva som gjør den så høy foran er jeg ikke sikker på ,den har vert slik helt siden jeg kjøpte den. Fjører og støtdempere er nye men har stått på bilen i 3 år uten og å bli brukt. Ok... Får se åssen det blir da vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har senkt prisen 28.000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har senkt prisen 28.000.- Tlf 91164634/Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvordan er interiøret på denne bilen? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 28k.. Hmm.. fikk det for bimmeren idag.. Vært artig med en slik volvo, hehe=) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hei Det mangler litt av gulvteppe og stolene har jeg tatt ut pga det var meget slitt. Dør panelene ser ok ut,Har startet med og sandblåse den innvendig for og se etter rust,har ikke funnet noe enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kan byttes mot nyere crosser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bilen er solgt. motor igjen selges for 15000,- komplett +en del xtra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg