B230ft Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 når jeg så de o siste bildene tenkte jeg bare; fy sætan jeg er glad jeg har volvo! hehe sikkert fint med ny bil og..men kune aldri virder å bytta min engang i noe nyere enn 98mod! (regner med jeg ikke trenger utdype den siste noe videre..? hehe;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 når jeg så de o siste bildene tenkte jeg bare; fy sætan jeg er glad jeg har volvo! hehe sikkert fint med ny bil og..men kune aldri virder å bytta min engang i noe nyere enn 98mod! (regner med jeg ikke trenger utdype den siste noe videre..? hehe;)) Var ikke like bråkjekk den kvelden du kjørte A4`en min... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Var ikke like bråkjekk den kvelden du kjørte A4`en min... :rolleyes: Tippe han likte den godt eg :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Mja... da er iallefall ikke jeg ï tvil lengre... til og med dama mi er enig, volvoen min trenger "oppstramming":) hehe:) etter en pokerkveld nå i kveld som inneholdt alkohol og siden jeg da ikke kunne kjøre, måtte jeg bare ringe noen som hadde bil.... Hadde lagret B230FT på forumet sitt nummer på mobilen (siden jeg skulle ta kontakt for å få være med på en tur for å teste Bilsten B8 demperene som han har på sin bil) som tilfeldigvis raste forbi da jeg og dama gikk langs hovedveien. Det endte iallefall opp med at jeg ringte og han hentet oss. (fede tur;D;D;D) The shit boils down to: Jeg skal/må kjøpe meg bilstein B8 dempere sammen med Lesjöfors fjører. tror det blir bra nok:) så kommer tubamotor etter dimmepengene:) Hilsen Roger Eide *bilstein i tankene*:) Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lesjöfors fjører og bilstein sprint er tingen:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jammen meg ikke kødd en gang! har du det? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skal ha:) reiser på sjøen:) å kommer hjem me 100 lapper:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg