Primera.GT Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Du kan bare glemme den prisen ! hadde det vært en 99mod Gt så skulle æ vært enig med dæ... sorry bare glem det... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Michal, var ikke akkurat BOMBE at du hadde den potta på bilen din.. det er jo trosalt tilbud på dem på både rimi og thorsov! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 hahaaaaaa ... RIMI tøs lol lol lol lol lol lol lol lol -rolfi ;) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Michal Ja det er meg. 180000 er billig. :D Jepp, 180000 er bra pris på den bilen. DØNN strøken, Tein justerbart understell, HKS filter og Aphexi potte + et par smådetaljer som hjelper på. Elendig annonse michal, du må skryte på deg understellet etc mer!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by rdl Michal, var ikke akkurat BOMBE at du hadde den potta på bilen din.. det er jo trosalt tilbud på dem på både rimi og thorsov! Dust! Kjenner du meg ? Trur ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-SRi Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 nå må dere være snille med hverandre .. og litt sånn on-topic-stuff, kjøpt meg en SRi og skal hente'n i morra, tar noen bilder og slenger opp... lyst til å være med i gjengen jeg og :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Essex Jepp, 180000 er bra pris på den bilen. DØNN strøken, Tein justerbart understell, HKS filter og Aphexi potte + et par smådetaljer som hjelper på. Elendig annonse michal, du må skryte på deg understellet etc mer!!!! sier du d ! ta en tur på Birger N.Naug så får du vite noe annet !!!! hva er min verd da ! -98mod GT -K&N filter -H&R senkesett (annbefalt av nissan) -Ekstra anti krengestag (stabbstag) bak, det er standar framme. -lyktespoilere -sportsgrill -osv -strøken Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Primera.GT sier du d ! ta en tur på Birger N.Naug så får du vite noe annet !!!! EsseX er innom Birger N. Haug annen hver dag han;) Ikke fordi at det er noe feil med bilen hans, men fordi han kjenner flere som jobber der......... Dessuten er den eneste forskjellen mellom din bil og Michal sin 20 hk + at han har en del snacks som du ikke har..........(tror jeg, da, siden jeg ikke kjenner deg) Og jeg kan gå god for at den bilen er 1000% strøken (du leste riktig, det er ikke en null for mye):) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by ols-SRi nå må dere være snille med hverandre .. og litt sånn on-topic-stuff, kjøpt meg en SRi og skal hente'n i morra, tar noen bilder og slenger opp... lyst til å være med i gjengen jeg og :p Velkommen:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-SRi Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 takk takk, bilder kommer i kveldinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Primera.GT sier du d ! ta en tur på Birger N.Naug så får du vite noe annet !!!! hva er min verd da ! -98mod GT -K&N filter -H&R senkesett (annbefalt av nissan) -Ekstra anti krengestag (stabbstag) bak, det er standar framme. -lyktespoilere -sportsgrill -osv -strøken Birger N Haug kjøper ikke bilen din for utsalgspris for å være snill med deg. de skal tjene penger, og tilbyr deg dermed en lavere pris enn det de antar å kunne selge den for. Jeg hadde en Primera STCC i fjor, birger n haug tilba meg 230, jeg fikk solgt den for 267000 :) har du en STRØKEN bil, får du igjen for det. Og om din er det aner ikke jeg, men jeg vet at Michal sin ser ut som den kom ut fra fabrikken i går..... og gt har vel stabstag bak org? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Sri har stabstag foran og bak org. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Michal Sri har stabstag foran og bak org. D har dem heller ikke... mener jo da såt stag som går oppe mellom dempertårna... så dær tar du nokk feil.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Ja det er vel tårnstag det heter, den i koffertrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Jeg tenkte på denne jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg