Jørn Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Er det noen som har noen tegninger / bilder på hvor føleren på bremseklossene sitter på en Audi A8 1995 modell ? Sitter det både forran og bak, eller kun forran ? Har fått skiftet bremseklosser forran, men allikevel lyser varslinga i kjørekomputeren. Håper noen har noen gode tips til hvordan jeg kan få fikset denne føleren.... Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 sjekk om de har husket å montere sensoren på klossene, eller om de har glemt koblingen, verksteder er til tider ekstremt sløve. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tror du også må skifte føleren også. Når bremseklossen er slitt, så tar føleren borti skiven og blir slitt. Derfor vil feilmeldingen fortsatt være der selv om du skifter klosser. Jeg måtte skifte følere pga dette på min Opel Astra, og først da forsvant feilen fra kjørekomputeren min. Kan hende at Audi har en annen løsning, men jeg tror feilen må nullstilles på en eller annen måte. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 audi har en type bremseklosser,med føler i klossen,les ledning i lossen,når den blir brutt,så lyser det. dæm er IKKE KOBLET i kontaktstykket ved bremsekalipter....sett looop i kontaktstykket så slutter det å lyse,eller settt i rett type bremseklosser,med kontaktstykket i til ledningsnettet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg