GEGGEN TUNING Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Audi A4 1,8Ts selges ,eller byttes i annen stili bil:) bilen er en 96mod 1,8i 135000km som er ombygd til 1,8Ts 80000km 99mod 180hk.Bremser forann er ebc slissa/borra med redstuff klosser ,bake er 1,8ts.Motoren er trimmet med Motec m4 datasprut,nypris 16500,racing bensinpumpe 2500kr,kn filter,fse bensintrykksregulator,3"racing gas spjeld 2500kr,turbo xs turbotrykksjusterer 1600kr,forge frontmontert intercooler med 2,5" rustfrie tigga rør 5000kr,Spec sinterclutch med oppgradert trykkplate,bsr effektanlegg fra kat 4000kr,omp stabstag,kw høydejusterbart senkesett,div porting.Styling er full rs4 stiling,ny grill,øyelokk,angeleyes,maks valsa framme og bake,dtm frontlippe(ikke montert) felger 8,5x18 keskin tuning. bilen er ikke godkjent med motorbyttet enda, det som gjenstår er å skifte fjørbein fremme for 1,8ts har større hjulager.Så må man vise den oppe på møller og dei går igjennom alt man har bytta,så viser man den på biltilsynet for at dei skal kikke over fort.Man må ikke betale avgifter på dette sia bilen er over 10år gammel Rockford anlegg kan følge med Har du noen spørsmål så send mail til geggen20@hotmail.com ca pris 130000 Evt bytte i annen bil :) kom med forslag bilder http://www.putfile.com/geggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Mange fine biler innpå den sia di:) (kanskje du bør fjerne et par!) Uansett, fet bil.. Hadde det vært stasjonsvogn hadde jeg vurdert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hehe;) glømte av dissa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Visst du får den eu-godkjent så skal jeg vurdere tilbudet. Gidder ikke å stresse med eu godkjening siden det ikke er jeg som har bygget den. Så hva sier du? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg